Luxe handgemaakte bonbons        Gratis verzending vanaf €50

Veelgestelde vragen

V: Ik heb een melk/lactose/gluten/noten allergie. Kan ik jullie bonbons eten?
A: Ja dat kan. Zet in de bestelnotities op de afrekenpagina de allergie en wij zorgen dat je een heerlijk doosje, volledig allergenen vrij, ontvangt.

V: Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invoeren?
A: Op de afrekenpagina aan de rechterkant zie je de optie “kortingsbon toevoegen”. Hier kan de kortingscode worden ingevoerd.

V: Leveren jullie ook in het weekend?
A: Wij leveren van dinsdag tot en met zaterdag. Op zondag en maandag leveren wij niet.

V: Kan ik meerdere adressen per bestelling opgeven?
A: Nee dit is niet mogelijk. Wij moeten voor ieder individueel adres een apart verzendlabel aanmaken. Aangezien wij niet meer dan 1 adres op een verzendlabel kunnen zetten, moet voor ieder verzendadres een aparte bestelling gedaan worden.

V: Ik moet bij iedere bestelling opnieuw mijn gegevens invoeren, kan dit sneller?
A: Ja dit kan zeker sneller! Maak een account aan bij de eerste bestelling, deze optie is te vinden boven de bestelnotities. Het systeem zorgt de volgende keer dat er wordt ingelogd dat de gegevens bewaard blijven.

V: Ik heb geen bevestigingsmail gekregen? Is mijn bestelling goed aangekomen?
A: Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u ons altijd een bericht sturen, we kijken graag met u mee.

V: Ik wil een doosje bonbons naar het buitenland sturen, kan dit?
A: Ja dit kan. Voor andere landen wordt, afhankelijk van bestelwaarde en gewicht, een prijs gegeven bij afrekening voor de betaling, zodat je deze nog kunt controleren. Wij verschepen naar veel landen over de hele wereld. Neem contact op als een land niet automatisch wordt aangegeven in de winkelwagen.

Staat je vraag er niet tussen? Stuur een email naar info@bobosbonbons.nl en we helpen je graag verder.